جلسه شورای پژوهشی مرکز در تاریخ 31 خرداد ماه 1405
جلسه شورای پژوهشی مرکز در تاریخ 31 خرداد ماه 1405 با حضور رئیس و اعضای شورای پژوهشی (حضوری- مجازی) برگزار شد.
در این جلسه چهار طرح تحقیقاتی توسط مجریان محترم ارائه و توسط اعضای محترم شورای پژوهشی مرکز مورد بررسی و اعلام نظر قرار گرفت. در ادامه جلسه، در خصوص راهکارهای ارتقای فعالیت های مرکز بحث و تبادل نظر شد و سرکار خانم دکتر آرزو معینی رئیس مرکز، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری اعضای هیئت علمی مرکز، خواستار تقویت همکاری های بین واحدی- بخشی به منظور ارتقای فعالیت های مرکز و کسب آمادگی جهت اخذ موافقت قطعی مرکز شدند.

نظر شما :